Vad är jag bra på?

Jag smsade med Erik precis och skrev att chansen att jag klarar omtentan är ungefär lika stor som att jag möter Ola(min idol) i trapphuset. Han sa att jag hade fel inställning. Så jag tänkte nu lite jävlar anama. Så seglade tankarna vidare till vad är jag bra på?`Bättre än alla andra på? Efter alldeles för lång betänketid så kom jag på att jag är bra på att prata, men de är väl inget direkt bra. Och sen kom jag på att jag läser väldigt fort så jippi en grej jag är bra på! Massa tummar upp! Vilket jävla deppträsk jag hamnade i nu, inte för jag har tid för depp men endå!

Skulle jag faila på omtentan vet jag inte om jag flyttar hem. Men det är ju ett jävla misslyckande det också ,men jag klarar inte ett fail till. Sånt tar hårt på mig, misslyckanden! Därför jag alltid har känslan jag klarar det nog inte, jag orkar inte med falska förhoppningar..


<3

Kommentarer
Postat av: Erik "Mr pepp-talk"

Bra där, du verkar gå åt rätt håll med den goda inställningen ;)

2010-10-19 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0