Idag är det onsdag

Laddad tjej äter scones. Okej där ljög jag lite, jag är inte speciellt laddad alls faktiskt. Men imorgon har vi som failat OMtenta, guud såå kul.. Jag måste klara det annars tappar jag motivaltionen helt, om jag inte redan gjort det.. Jag ska dricka julmust, ha en annan stulen penna än sist hoppas det ger mig tur! Jag är barnsligast i världen och har fram till förra tentan helt trott att jag klarade matte C och fick körkort på grund utav mina turtrosor och mina turstrumpor. Men turen verkar ha gått ur dem!

En annan jävligt tråkig grej är att jag inte kan hålla i pengar. Denna månaden har jag fått Csn pengar då och så har jag fått 1500 extra och på det lånat 250 kr. Men idag fick jag låna ytterligare 250 kr.

Vad fan gör jag?

  • äter inte ute
  • handlar inte speciellt dyr mat (lagar allt själv)
  • har inte köpt kläder sedan jag flyttade hit
Det blev visst listan på vad jag inte gör men i alla fall. Jag fattade såklart jag inte skulle gå runt denna månaden för jag vart hos frissan (klipp+färg), busskort och sen så har jag köpt en vinterjacka. Jag har varit seriösa tjejen och skrivit upp allt jag köpt denna månaden så någon gång jag känner för de får jag väl helt enkelt kolla upp vart fan mina pengar tar vägen. 3 ruinerar i och för sig mig ganska kraftigt. Skaffa aldrig 3 de är inte bra på nått.

Lite positivt tänk nu då, lite peppning inför morgondagen jag tror jag ska se på min nylånade film. Dricka te och själv njuta av den nyaste Wallanderfilmen.

Idag öste det ner snöbollar ifrån himlen! Tack och lov slutade det innan jag och Marith skulle till skolan :). I morgon hoppas jag att (nästan) alla klarar tentan Hahah! Lycka till! Mitt mission är att på pricken få g. I så fall behöver jag aldrig ens titta på Åsa nått mer och absolut inte tilltala henne, fyfan vad underbart!

Jag vill ha nått lurvigt! Jag saknar dig hjärtat <3






Är lite lätt uttråkad så jag hittade lite gamla och några halvgamla bilder på mig själv :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

I fucking miss you bitch!!

2010-10-20 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0