Söndag :)

Visst blondiner har roligare men brunetter är smartare. Varför fan skjuter inte mitt kemiIQ i höjden nu då? Jag blir så less, jag blir inte ett dugg smartare av att plugga. Och tro det eller ej jag har faktiskt pluggat.-...   JAG HATAR KEMI ÖVER ALLT ANNAT. Inte blir de bättre av att jag i morse vaknade med svinhög puls och spränghuvudvärk. Jag drömde (en mardröm) att den horribla kemiläraren sa inför alla att jag misslyckades på OMtentan så jag blev helt galen. Jag har nog aldrig varit så arg i verkliga livet jag gick i alla fall till någon högre makt att jag då fan inte skulle ha fler lektioner med den "horan" och att jag vägrade göra fler av hennes tentor. Jag kan ju säga att jag så innerligt hoppas att drömmen inte var sann (det om att jag misslyckades då, dampar gör jag mer än gärna på henne).

Tvättmaskinen har bråkat idag också. Min första tvätt sket den i att centrifigera så den var dyngsur! Så de är en liten swimmingpool nere i källaren :)  Men nej nu ska jag återgå till den underbara kemin..


FÖRRESTEN FÖRUT KÖPTE JAG MIG EN LITEN FLASKA APOTEKARNES JULMUST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0