Söndag och jag är INTE bakfull!

Igår kväll var jag med Emelie och Erik och kollade på skräckfilm :) Det var jättetrevligt men tyvärr var väl filmen inget att hänga i granen. Massa drägg på bussen hem så luktade de spya på de med och min mascara låg under ögonen, NICE!

Idag är jag så duktig som alltid på söndagar, jag ska tvätta och med de ingår alltid lite extra städ. Men dammsuga orkar jag inte, de skjuter jag upp.. Klockan tolv så kommer Emma och Marith hit och pluggar med mig med:) Jag fattade ju igår med Emelie och Ultrabrighta Erik att jag inte kan något så nu får jag helt enkelt göra något åt det! Kanske ska vara så seriös att jag börjar innnan dom kommer hit idag .

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0