Seriösa tjejen

Igår var jag hos Marith och grogga och drack vin:) Jättekul det var till och med så kul att jag sov över. Igår skulle Marith köpa cigg på statiol. Killen frågar om leg, jag börjar flina. Hon hade inte passet med sig så hon blev nekad. Jag blev helt chockad och sa MEN HON ÄR 32!! Såklart så gick vi och hämtade hennes pass för att pissäga killen i kassan. Pubisnisse max max nu menar jag MAX 87a! Jag hade tänkt mig att han skulle bli jättegenerad. Men nej han flinade lite lätt sedan inget mer med det. Pissägd. Men vi såg allt hur han skvallrade vidare till den andra kvinnliga kassörskan. Han öppnade kassan bara för oss, vi tror stenhårt på att han var så nyfiken på hennes ålder. Han stängde kassan efter oss också.

Idag Hade tid hos hudläkaren klockan kvart i elva (har aids i ansiktet). Så jag åkte dit med en väldans huvudvärk, en box vin  och ja allmänt söt. Jag gillar så inte doktorn asså, han har peddotendenser. Jag sa något men funkar det med p-piller då? Så svarar han ja det får vi väl hoppas så du inte blir gravid. Ehm tänkte jag han vet ju att jag endast äter det pågrund av mensvärk.

På hemvägen ifrån vårdis närmar jag mig tunneln och där på andra sidan går han. Min drömprins(en lumpenklädd kille)! Åh vi möts i tunneln gud så romantiskt hihi tänkte jag. Ökar takten för att tajma det hela. Jag ser honom närmare och tänker: får man göra lumpen när man är så ful? Men pågrund av kläderna fortsätter jag att glo. När jag är några meter ifrån ser jag hur det ligger till. Lumpenkillen är ingen kille, ingen man heller han var en GUBBE. Minst 40 år äldre än mig, det är faktiskt lite gammalt även för mig!

Jag städar och donar nu, varför är jag alltid så seriös när jag är bakfull? Vet inte men ganska praktiskt! På söndag får jag finbesök ända ifrån Piteå <3

Gud jag glömde ju det jag egentligen skulle skriva om. Tentan. Jag har formuleringsproblem, men tänk dig massa hat + ännu mer hat + ilska + helvetet = Hur de känns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0