Pepparkaksdegen har anlänt hemma

Ja ni läste rätt! Camilla smsade mig att pepparkaksdegen kommit till ICorna hemma! Hon sa även den kommer nog snart upp till er med. Haha pyttsan såg idag typ ett år senare Ballerina Kladdkaka för första gången! Heja ICA Hp!

Söt-Anna jag vet med en fin kille med orange hår, jag vet vi tänker på samma. Han med fräknar på öronen ;) Du vet att jag inte menar att vara elak, men jag älskar fördommar och att dra alla över en gräns. Men hur ofta blir jag inte tagen oseriös bara för jag är som jag är? Varje dag! Första gången någon tog mig på riktigt ultra-allvar här uppe var när Erik smsade .. och jag skämtade till det och skrev typ vadå dot dot och överreagerade (jag var oseriös) och han fick lite lätt flipp på att tjejer alltid överanalyserar allt. Det gör vi och jag är inget undantag :)

Idag har de hänt grejer sen sist! Jag har gjort ett X2-test, varit och slängt skräp och varit och handlat. Jag behövde inte handla utan jag gjorde mer det för att ha något att göra fredagskvällen till ära. Så jag går till den lilla ICA nära som är mindre än både ICA-Rorsman (Rönnäng) och ICA-Runes (Kållekärr) och går runt bland hyllorna i ungefär en halvtimma. Det som rör sig i mitt huvud är: att köpa eller inte köpa gräddfil!?, det är fredag ska jag köpa något gott? Jag strosade runt bland; godis, chips och popcorn och kom på att vafan gör jag här jag är inte sugen? Och begav mig istället till kakavdelningen, men kände inte något sug där heller men gick emellan de olika avdelningarna och funderade. Sen kom jag på varför äta fredagsgodis när du inte är sugen? Och så vips sparade jag några onödiga kallisar. Kan jag behöva för nästa vecka blir det nog en hel del sprit :) Köpte även Fjällskav finns så crazy saker här. När jag har ätit upp den har jag prövat alla skavsmaker utan lamm och den kommer jag aldrig smaka på för jag äter inte Lambis!

Nu lagar jag mat då, plockade nyss ur diskmaskinen allt enligt mitt vanliga schema. Jag undrar vad jag ska göra för något radikalt i morgon? Hade vart kul att gå på upptäcksfärd men jag måste plugga..... Sen vill jag åka på roadtrip med och köra bil!!

Martin sa åt mig att ladda ner

Benjamin Buttons otroliga liv

så vi ska ha filmdate på distans, ja jag såg de blev lite stort där!




Köpte även garanterat genmanipulerade champisar, stora som apelsiner!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0