KÖTTMARKNADEN

Igår hade ja tenta, Jiiiiha. Efter de va de tentafest. Förfest hos Lin, de var kul det jag kommer ihåg :) Sen därifrån gick jag av någon anledning själv till Corona (köttmarknaden, får man inte ligga där är man dålig har jag hört). Så mötte jag slemmiga turkar som börja kladda jag blev rädd så hjälpte en kille och en tjej mig :) Men helt plötsligt ramla jag pladask o fick ont, killen hjälpte mig upp. Lite telefonterror sen var jag inne på Corona. Ja sen var de lite fest på det, de kan inte ha varit inträde igår för jag gjorde slut på 50 kr (en öl). Sen 02,09 gick bussen så där hade jag tydligen köpt busskort för 180 kr med såg jag i morse. Idag var det kläder överallt! Men i väskan låg alllt jag hade haft med mig ut :) Jättekul kväll.

Satan vad bakfull jag var när jag vaknade, minnesluckor redan på förfesten är inte fel! Idag är min hand blå min fot är blå och ja har skrapat upp båda benen. Tyvärr hade jag tappat ett örhänge med igår tydligen.
Nu står jag här vid strykbrädan (perfa höjd att ha datorn på) och väntar på mitt fina frukt och filbröd som är i ugnen och på att min  bulldeg ska jäsa. Jag hade passat bra som hemmafru!

Pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0