Hello nolife

Idag hade jag fått ett diadem och ett par leopard strumpor, typ sjätte i ordningen på posten. Men leopardmönstrat är mitt favoritmönster, jag har alltid älskat det. Antagligen på grund av att det är det värsta min mamma vet, hon tycker det är WT och jag älskar ju att trotsa. Jag är så sjukt sugen på att göra något crazy som man egentligen inte får göra, får se vad som händer när Camy kommer hit :)

Idag i skolan hade vi redovisning, så nervös har jag inte varit på riktigt länge. Jag och Hanna skulle stå framför klassen och prata i fem minuter! Men jag blushade knappt, inte alls tror jag. Kan väl inte säga det gick bra men inte dåligt heller så NÖJD TJEJ.

På vägen hem dog min mobil så jag blev lite lätt irriterad och funderade på vad jag skulle göra istället. Jag kom på den brillianta ideen att glo på folk och kolla vad de hade för sig. Jag såg ett äkta kiosk-mongo! Han var lika lång som bred och hade orange hår, orange skägg (värsta som finns), skateskor, luffarkid-mössa (åt fjällräven hållet), lång luffarkid-jacka OCH leggins!! Får väl tvunget medge att han var det mest suspekta jag sett på länge.

Jag såg också en lång tjej som var en sådan där ultranörd. Långt hår (hej jag har inte klippt mig sen jag var 8 och jag har aldrig gjort något med mitt hår) så hade hon på det en lite gothig jacka, jag tänkte öh vafan? Så tittade jag närmare och hon hade tre ringar i läppen också. Hm, trodde man var tvungen att vara svartsminkad för att vara gothig.

Sötiskillen som åker buss med mig två dagar i veckan.- Så fruktansvärt sött litet småfjors, han går nog på gymnasiet. Har ett härligt lite bratigt utseende, nog något för min lillasyster.

Det finns en jävligt sexig kille på skolan som läser till Civilekonom, jag såg honom idag för tredje gången. Han var söt och svarade på våran enkät när vi delade ut dem. Minns jag inte fel var han 21 och antagligen 89:a, bästa årgången!

Jag känner mig riktigt hello nolife nu faktiskt. Men ni får ha lite överseende jag har rätt enformiga/ultratråkiga dagar. Varje dag ser ut såhär + - något:

  • Jag vaknar
  • Sätter på något hårt på spotify
  • Går ur sängen
  • Duschar
  • Frulle på det
  • Sminkar mig
  • Fixar håret
  • Borstar tänderna
  • Klär på mig
  • Springer till bussen
  • Är i skolan
  • Åker hem
  • Äter mat
  • Pluggar
  • Går på promme
  • Diskar
  • Lagar mat
  • Laddar ner en film
  • Fastnar vid facebook
  • Kollar på film
  • Går och lägger mig
Seriöst jag känner mig typ torrast i Sverige. Ibland är jag crazy och grupp-pluggar på dagarna men annars ser i alla fall måndag- fredag exakt likadana ut.....

<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker allt att du har lite hårta och stötande uttalanden ibland, man han inte hjälpa om man har orange hårfärg Emma. Är man född så så är det så!



Du vill göra något crazy, jag vet : byt ordning på dina rutiner, riktigt galet ;)



Nu är jag lite hårt mot dig Emma , min Emma. Du var att jag älskar dig . Grymt att du klarade tenten, hoppas det firar hela veckan lång!

2010-10-29 @ 18:07:06
Postat av: Anonym

Förresten så vet jag en kille som har orange hår och han är FIN <3

2010-10-29 @ 18:08:07
Postat av: Anonym

Din blogg är rätt underhållande måste jag säga :D

2010-10-29 @ 18:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0