Finfrämmat

Idag hälsade världens bästa morfar på mig! Vi började med en långis promenad i okända områden. Efter det gick vi hem till mig och jag lagade mat :) Ultrahusmanskost med dillig kummel, kokt potatis och äggsås :) Morfar tyckte det fanns lite kocktendenser hos mig, lyckades mot förmodan tajma så allt blev klart samtidigt! Han hade tänkt vi skulle ut och äta men jag ville ju ge igen med något. Men det blev inte så han betalade. 1500 kr rikare så i veckan ska jag in till stan och köpa skor :) Morfar jobbar i Piteå så det var inte så långt att åka endå. Han hade en så sinnes läcker hyrbil/jobb-bil en Volvo v.50 det vill säga en riktig tjejbil!

Nu ska jag läsa lite Statistik så jag kanske hinner komma ikapp tills tentan som närmar sig. Men skulle de gå åt helvete så kommer i alla fall min älskade hit samma dag så det blir fest!

I morgon får jag lön och pengar ifrån CSN, det är lätt bästa dagen i måanden.- Men jag ska försöka att lägga undan 4 tusen kronor så jag har det när jag ska flytta :) Seriösa tjejen! Inte för jag kan säga att jag är speciellt duktig på att spara, men jag ska jobba på det! Jag är ju trots allt inte dum i huvudet :).

Jag glömde vad jag hade att "berätta" så jag tror jag återgår till statistiken nu!

Mikael Persbrandt är förresten den enda ludna killen/mannen/gubben (haha)  jag sett (på film) som endå är sexig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0