Cash Flow

Idag är den bästa dagen i månaden! Jag tänkte fira den genom att bege mig in till stan för att handla lite, men tror du inte jag är fast i skolan 10-16 bara för det! Så det får helt enkelt bli en annan dag :/
Nu är jag skuldfri + har matat mina sparkonton och har endå pengar kvar, inte pjåkigt alls! Jag la till och med undan hela 200 kr till festival :)

Fast vi har inte bestämt oss om vi ska på festival i sommar eller om vi ska vara så crazy att vi faktiskt lämnar landet. Det hade varit ganska coolt att åka tåg eller något för flugit har jag gjort tillräckligt i mitt liv! Roskilde hade varit en upplevelse! MEN finns det något mer AVtändande än danska? Nej det gör det nog inte så för mig går det bort! Vi vill inte åka på någon stadsfestival heller, det fick jag nog av förra året jag vill ha gegga!


Sån här funderar jag på att beställa, men jag är rädd att de sexiga mönstret inte syns :/




Anledningen till att jag inte går runt osminkad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0