19,02

Jag pratade med min underbara emokompis i telefon nu. Vi pratade om att jag varje gång jag druckit alkohol sedan i somras (ett enda undantag, vinkväll hos Marith) har fått feeta minnesluckor. Innan det har jag haft max tre luckor i hela mitt liv. Första fyllan, och en sextimmars ENDAST iförd spetstrosor (jag förlorade ganska kraftigt i klädpoker) och sen kanske någon mer gång. Jag tänkte det berodde på att efter jag var sjuk i somras, men Hanna trodde det var för jag inte dricker så mycket och ofta längre, jag tycker det låter bra- Sen så pratade vi också om ragg på krogen. Haha. Hon tycker jag borde spelas in, hon är nog lite orolig för mig stackarn. Sötis!

Snart får jag eventuellt en sambo! Sötaste Emelie Arkad, mer än trevligt!! Så söt tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0