Smhurfsex 28 november

Aldrig fel att börja dagen med en och en halv liter mjölk! Nu sitter jag i soffan med glasögon och myser under min fina SJ-filt! Igår var jag på sittning, jag hade en enda jävla mission på hela kvällen eller nej okej två! Det som var det viktiga var att jag skulle komma ihåg allt, jag tog inte med mig all sprit för jag hade tänkt att komma ihåg förfesten med, och jag dricker alltid det som jag har med mig.. Andra saken var att inte klänga på Erik:) Men förfesten kommer jag ihåg inga problem! Men jag kommer inte ihåg när/hur vi gick ifrån sittningen till Origo. Jag har ingen aning om vart mina kompisar tog vägen jag vet bara att jag dansade med sötisen jag satt med innan jag flyttade till Erik. Jag pussade lite på honom med, inte Erik asså. Sen när blir jag flörtig när jag är full? Hmmm.. Jag kommer inte heller ihåg när/varför/hur jag tog mig hem. Jag kommer inte ihåg att jag hämtade ut jacka eller något. Jag minns typ två meter på vägen när jag smsade med Oskar. Jag har ingen aning om något efter det. Jag kommer ihåg sen när jag och Oskar la på i telefonen men då var jag hemma, innan det då?! Så i morse vaknar jag naken i min säng tänker shiit vart är mina kläder? Hitta klänning och trosor på badrumsgolvet. "Jackan" hade jag hängt upp?! och det tog ett bra tag innan jag hittade mina legins ... -Så kom jag på faaan fick jag med min min stora väska, visst fick jag det!? Hittade min lilla väska i soffan med. Men mina kort (körkort,kårleg,kontokort) låg inte där, faan tänkte jag. Men hittade dem och mitt busskort i jackfickan?! Jag är imponerad ! I och för sig vill jag inte säga jag var speciellt full, det brukar vara värre men endå... Smink och hårspray var också med hem?! Men hårsprayens kork hade pajat :/

Jag hade också skickat fuckface till massa folk!? Folk jag tycker om!? Hmm. Så kollade jag  samtalslistan... Jag hade ringt Erik, Catrin, Erik, Catrin, Erik och sen Oskar då... Jag kommer i alla fall ihåg att jag undrade vart alla var så gick jag och letade, det var d¨å jag hittade sötisen. Erik hade smsat mig halv tre och sa att han var hemma sedan länge och sov, hmm. Tror det var extra angeläget att få tag i Erik för jag hörde att det var romantik på G. Ska ringa honom om ett tag, sånt måste jag ju få veta, hihi.

På sittningen så smsade min pappa mig att mamma skulle ut med "tjejerna" till baden... Finner inga ord, min mamma är fan 40 och hennes vänner är 40 +, de är då verkligen inte några tjejer! När jag var ute med min pappa på Haddan!? Så såg vi träningskliniktanterna dansa Gymixdans och den ena hade ryggsäck på.. Så pappa smsade lite härliga saker så jag fick hemska syner i mitt stackars huvud.

Jag hade jättebra plats! Direkt när vi kom såg jag en sexig kille så jag tänker raaawr. Honom hamnade jag mittemot han hette Viktor (jag gillar Viktorar helt klart) var trevlig men hade horribel sångröst. Sedan på min högra sida satt det en sinnessjukt mega galet sexig kille. Han var 85a, tatuerad, bruna ögon åhå så sexig. Ett minus var att han hade päls på bröstet, men det gjorde inget han var sååå sexig endå, hihi. Och breve mig till vänster satt en sötis som jag sedan var med på Origo, vet bara han var 22 :) Han tyckte synd om mig när jag sa att jag fyller 19 om (10 dagar., nu 9 hihi) och att jag har sinnessjuk åldersnoja. Jag känner mig som jag kommer ifrån stenåldern typ, gash. Han sa att livet knappt börjat än, siiick. Alla mina tre killar kom ifrån norrbotten också raaawr. Men de var nog bara sötisen som pratade fint. Men jag satt bara där förrätten, sedan blev min plats snodd av Eriks ex bordsgranne. Men det gjorde inte mig något då fick jag ju sitta med Erik, jiha!

Nu öppnar ICA. Hm undra vem som jobbar. Jag ser minst sagt sliten ut, men jag måste ha mjölk! Drack ju upp allt när jag vaknade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0