18,34

Gulle-Emelie var just här med sina föräldrar och lämnade lite saker:) I morgon flyttar hon in, det blir riktigt kuL! Idag dagen till ära så blir det nog kemi som kvällslektyr...

Jullebulle min syster la just in en bild på min exkatt på face. Jag gick i sexan den dagen hon föddes den 14 maj och alla ni med bra minne vet att det var den dagen som vi sexor hälsade på på Bleket där vi skulle splittras och börja sjuan. Tror bestämt att vi gick runt i de nya klasserna och jag såg en del sötisar och la märke till att "Gusten" hade fräknar på öronen. Så hälsade jag på i SÄve hos min sommargranne/lilla kompis Sofia och de hade en kull kattungar. 3 killar och en tjej tror jag. Jag ville bestämt ha den orangefärgade hankatten. Men icke, grannkatten är en riktig gangsta. Så jag tog hem tjejen, helt utan pappas tillåtelse. Och vips så var hon min. Hon var svinskoj först när hon  gillade mig. Vi gick i sele, gjorde hopptrick och ja hon var som en hund. Sedan konverterade hon över till min mamma. Så det är mammas katt sen en hel del år tillbaka... Jag hade ju min älskade kanin så jag var helnöjd, men nu har jag inget :/




Söt-Issa (Isadora, och ja jag har döpt henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0