13 November igen..

Kittytrosor och Morgantröja! Ibland är det helt underbart att vara ensam hemma. Kanske inte när man av Erik får höra att jag är gammal och trist bara för jag är hemma. Jag kan säga känsligt ämne, ja jag är gammal och nej jag vill inte vara hemma och dega själv. Men mina pengar är nästan slut och jag får ju besök i ottan i morgon så får väl se till att vara någelunda fresh då.

Det är idag den 13 november och jag såg under min promme x antal hus som har adventsljusstakar i fönstrena. Snacka om - poäng, fast en tant i mitt hus har haft den sen jag flyttade hit den 21 augusti. Jag ska inte ens ha någon, jag tycker det är otroligt överskattat och inte speciellt snyggt heller. Men jag ska däremot ha en sån där nördig man har ljus och tänder 1a, 2a, 3e och 4e advent. Min mamma tvingade på mig det...

Varje gång jag borstar håret så hamnar det en halv dl mörka hår i handfatet fattar du hur nasty det ser ut! Känner ju kräkreflexerna direkt det ser så otroligt otrevligt ut (ja ja tar bort det illa kvickt). Ibland är jag busig och bara sköljer ner det i handfatet så det blir säkert stopp snart hihi-

En mycket smart sak jag kom på igår innan jag skulle sova. Nästa gång jag ska redovisa ska jag ha något ultraur-ringat på mig och upptryckta bröst eller ingen bh. För då hoppas jag att alla kollar där så de inte set hur knalligt röd jag blir i ansiktet. Ibland asså!

Nästa vecka kommer mammas (och pappas) nya bil :) Såklart kunde man inte kopiera ifrån hemsidan. Först skulle mamma beställa en i sådan där sexig röd färg som saabarna och audisarna har. Men sen ändrade hon sig.. Så nu tyvärr blev de en färg som heter Blue Water. Typ silver med en touch av blått? Öh då var ju hennes gamla bil snyggare, i alla fall färgen! Asså hur nördig är jag inte? Skriver om vad mina föräldrar ska kirra för bil och så ligger jag här 100 mil bort helt isolerad ifrån omvärlden. Grejen är ju att hade jag bott hemma hade jag inte brytt mig ett smack för jag älskade mammas "gamla" bil, 07 tycker jag endå känns nytt. Och så pedantisk som min mor är så är den ju i så gott som nyskick. Men jag har inte kört bil på så himla länge så jag känner väärsta suget, trodde inte det var möjligt. Men imorgon så kommer ju Leksand och Frippe hit. Frippe ska köpa bil. Fjäskar jag kanske jag kan få köra någon stanns! Gud vad jag hoppas det! Annars får de helt enkelt hitta någon annan stanns att sova ;)

Gud nu glömde jag nästan det viktigaste igen. Jag duschade såg ut som en skållad bäver, tog på mig mössan och gravid/sumojackan och gick i satans djup snö mot Preem. Var helt med på att sötisen skulle jobba, men han har ju sett mig ungefär 1000 gånger osminkad och sminkad så tänkte spelar ingen roll. När jag kommer upp på trappan utanför ser jag honom. Snygg mörkhårig kille.. Asså snygg. Jag tar ett djupt andetag köper mitt frimärke och skyndar mig ut därifrån. Efter jag gått runt och tänkt lite så kom jag på att jag nog träffat honom en gång innan. När jag och Camy var fulla som ägg och stod och valde vilket ciggpaket vi skulle ha i typ 5 minuter., happy day!




Världens säkert fulaste tröja :) Men det gör inget jag <3 Morgan endå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0