Ung och bortskämd

Om man har pengar så verkar det i alla fall enligt detta programmet vara väldigt "inne" att döpa sina barn till HORRIBLA dubbelnamn. Olga Isabelle eller Olga-Isabelle seriöst hur fult är det inte?

Karolina är väl söt men inte såå söt som hon själv verkar tro? Helt sinnessjukt vad dumma i huvudet de verkar vara! Och förra veckan la jag märke till att flera stycken hade jättegamla sunkiga mammor. Min farmor känns mer MILF än vad de gjorde. De verkade ju absolut inte bry sig om hur de såg ut i alla fall. Olga är ju toppensnygg men hennes mamma var ju horribel som sagt. Men en av killarna hade i alla fall en riktigt snygg mamma.

Varför sitter jag ens och kollar på ett sådant här program? Det är patetiskt men ja jag är avundsjuk. Jag vill också vara bortskämd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0