Trött tjej

Idag har jag sovit hela natten för första gången på flera veckor, inte helt fel! Men precis som vanligt när koman börjar infinna sig när jag gått och lagt mig börjar min ultraretard till granne smälla i skåp. Jag var mer beredd så fick inte ultra damp som igår då jag satte på stereon på max utan jag nöjde mig med att ha på 7an så jag kunde sova. Så strax efter tio sov jag nog, blev dock väckt av samma granne 30 min innan klockan ringde-. Rätt kraftigt opepp, jag som skulle få sova hela min skönhetssömn i natt.... Jag drömde dock en mardröm om min ankomst hem för andra gången. 1 a gången blev jag torterad och fastkedjad, kommer inte ihåg vad som hände i natt men inget så allvarligt. Men jag menar jag som längtar hem som ett mongo, nog kul om de blir dåligt.

Idag är det den bästa dagen på hela veckan, fredag. Jag älskar fredagar för man kan festa och vara bakfull på lördagen då slipper man ju vara bakfull på den ångestfyllda söndagen! Sen så är de sista dagen i skolan innan helg och idag har vi endast två timmar föreläsning. Dock måste jag stanna ett jävla tag i skolan jag ska till syon klockan kvart i två. Vi ska diskutera om lite allt möjligt. Jag är ju som jag skrivit inte nöjd med min utbildning. Känns ju inte så kul och faila hela tiden heller, jag blir så ledsen då. Så ja vi får se vad vi kommer fram till-. Studievägledare är ett jobb som intresserat mig i "smyg" sen högstadiet.

En av de saknade hemma är min bästa vän, min bästis sedan 5 års åldern snygga Linn Hansson. Två gamla och en ny bild bjuder jag därför på. Linn fyller också som jag i december så snart fyller hon också 19 <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0