Söt kille

Gosh, jag glömde ju det "viktigaste". Det finns en kille på skolan, han är så otroligt TOP NOCH. Jag känner honom ju inte men utåt sett har han nog fan allt. Jag hittade honom när vi delade ut enkäter. Minns jag inte fel var han 21 och läste till Civilekonom, hoppas då han är 89a de är ju en mycket bra årgång! Nu tänker du hur ser han ut? Jo han är blond, har en ful lila mössa, är snyggt klädd men endå lite jag bryr mig inte style och så ser han otroligt bad boy ut i ansiktet. Han får ju lätt en tia av mig. Han är längre än mig också. Jag mötte honom i korridoren för igår, fjärde gången jag såg honom. Helt ärligt så blir jag rätt vinglig, haha.
Jag hoppas ju stenhårt på att han har i alla fall minst ett år kvar + resten av detta då. Så kanske jag vågar prata med honom någon gång. Synd han hänger på E-puben, nervöst! Annars kanske vi möts på Corona? Men måste vara nöjd med sminket för att jag skulle våga ens säga hej och det händer väl en sådär 1/100 gånger och de hände i fredags så knapert!

Nu ska jag äta frulle och om dryga 35 min går bussfan :/ Vara tidig i skolan är helt min grej nu tydligen?!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0