Skållad bäver

Eliminerade just min vinterpäls! Kanske lite lätt överdrift men jag rakade benen mycket noggrant! När jag flyttade hit var jag helt besatt av att raka benen rakade dem minst två gånger om dagen. Måste haft något allvarligt fel då, det är det tråkigaste som finns. Men jag hade i alla fall lena och gosiga ben då. Egentligen tycker jag killar också borde raka benen!

Jag gjorde just en microdermabrasion behandligt. Mindre coolt att jag nu ser ut som en skållad bäver.. Jag som skulle och köpa ett frimärke av sötisen på Preem... Får nog vänta ett tag innan helt enkelt.

Jag kan ju dammsuga och bädda för morgondagens nattgäster vet jag :) Enligt mina beräkningar lämnar de Göteborg om 44 minuter!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0