Senare

Höll just på att förblöda. Jag rev upp tummen på rivjärnet gott!

Jag vill med dricka öl! 10 dagar till Cashflow och jag har 167 kr kvar:) Denna månaden har jag fått 2100 kr extra och lånat 500. Jag är helt sinnessjuk? Jag måste bli snålare. Att köra ute är som att göra halkan fast roligare, men får ju ta det lugnt med Frippes bil. På 70 vägen låg alla och pendlade mellan 40-60 gud så kul jag hade.... Jag tvärbromsade vid ett rödljus så det där bromsmojset gick igång och bilen vibbade, det var svinkul :) !

Igår kom killarna till mig och jag hade städat. Nu ser det ut som ett bombnedslag. Som på den gamla goda tiden när både Camy och Karl bodde här.

JAG VILL BLI RIK, JAG VILL JOBBA JAG VILL INTE PLUGGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0