piercings

Kikade runt lite på piercings. Hittade sötbilden på Eddie som piercade mig.



Jag blev faktiskt jävligt rädd när jag såg honom jag erkänner. Men han var jätteliten och hade pipig röst så han kändes rätt ofarlig.



Men jag tycker att sådana hära är söta. Men jag hade inte gjort det själv. Jag känner nog bara det är en jag känner för att göra, men jag vågar inte hihi.





Riktigt jävla vidrigt att ha så mycket i käften. Blä! Säkert hur smart som hellst att göra alla på samma gång :) !


Idag såg jag det coolaste på länge. En tjej hade en dermal anchor bakom örat.
(Till skillnad från piercing som har ett ingångs- och ett utgångshål sitter dermal anchorsmycket bara i ett hål. Ena delen av smycket är utanpå kroppen medan den andra delen, ankaret sitter på insidan. Fördelen med det här är att du kan sätta ett smycke nästan var som helst på kroppen och att det oftast läker både snabbt och enkelt. Som jämförelse är vår erfarenhet att det läker både snabbare och bättre än en piercing.) Ungefär där den övre pluppen är på bild ett- Och en dermal... är en sådan tjejen har mellan brösten på bild två. Jävligt coolt tycker jag, det gjorde inte de andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0