Nyårsångest?!

Camilla vad ska vi göra på Julafron? På dagen kommer jag nog att vara i Brastad hos Ragnhild och morfar i alla fall!

Och vad händer hemma på nyår? Vad ska alla göra? Nyår är nog den mest överskattade högtiden någonsin. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde förra året. Jo nu kom jag på det på 12 slaget satt jag på ett flygplan över nått konstigt land jag försökte sova utan resultat. Det bjöds på vidrig champange också. Hade varit grymt skönt att bara skita i nyår och dra utomlands..

Om det var nyår 2008-2009 så var jag också på Filli, då firade vi både jul och nyår där. Där firades det ordentligt, så himla roligt var det. Vi firade med fillisar, en tysk, 2 tjejer ifrån Colombia och två killar ifrån Kanada., varav en var det sexigaste jag sett på länge! Han var verkligen tatuerad över hela kroppen, vältränad och ultra sexig! De två tjejerna ifrån colombia hade med sig en docka de skulle bränna, det är tradition där de kommer ifrån. Pappa döpte honom till Hans the plummer. Tanken var att man då skulle skriva lappar med dåliga saker/människor man vill bränna och så kan man skriva bra saker man vill ska hända under det kommande året. Vi samlade in lappar ifrån alla på ön, Hans var verkligen proppfull. De gick ut och la kokosnötsskal i vattnet med ljus i och så la de Hans på en typ stubbe och hällde på en jävla massa rom. Det gick inge vidare så efter kanske 5 misslyckade försök fick tysken hämta bensin som han hällde på. Goosh vad Hans brann!!



Bild kommentarer:
1. Catalina, sexyness James och pappa
2. Mater of the universe var lite trött..
3. Hans
4. De försöker tända på och jag står mest och glor på James skulle jag tro
5. Det går inge bra för dem
6. Jättedåliga bilder blev der tyvärr men Hans the plummer stod i lågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0