Måndag, 2 dagar kvar!

Hmm två veckor försent byts min profilbild.. Jag har inga kort på mig i brunt hår än.

Idag hade jag nog sämsta dagen sen jag låg på sjukan. Jag kände mig så sinnessjukt obekväm. Men Marith tycke jag va fin i håret och att min nya skjorta var snygg :) Så lite pepptalk. Jag är så sjukt oladdad för tentan på onsdag. Dock har jag idag lätt pluggat 8 timmar, vetifan hur mycket jag fattar dock :/ Men i övermorgon kommer hon ju, min själsfrände <3 Ska nog färga håret då också :) !

I morgon ska jag plugga med Emma Marith och Catrin :) !

Nu ska jag kolla på film; Klara, Mysteriet på Greveholm eller This is England? Svårt ja!



Söt tjej på sjukan !

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 fucking dag kvar sen återförenas vi !!

du är de bästa som hänt mig !!

2010-11-02 @ 12:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0