Ligger i sängen med min älskade <3

God morgon. I onsdags gjorde jag tentan, skulle jag mot all förmodan klara det har jag lovat att gå till kyrkan elva gånger i halvåret. Men när jag kom hem efter tentan så var mitt livs kärlek här. Vi pratade lite och grejade sedan var det dags att åka till Martin på lite tentafest. Jag hade kul, men råkade nog bli lite för full igen..

Igår var jag dödligt bakfull men trots det begav vi oss in till stan och så shoppade vi lite. Klockan kvart över sju gick jag och la mig, jag kände inte att jag klarade mer.

Idag är det snö ute (1 cm) och sen ska vi ha julmys, vi ska baka lussekissar. Efter det blir det utgång och idag ska jag inte dricka så mycket :)




Tänk när man var 15 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0