Kemi ...

Nu sitter jag och är värsta nörden enligt Oskar, men nej jag känner mig duktig. Jag pluggar kemi såhär på lördagseftermidddagen. Det händer inte allt för ofta.. Men jag kan ju faktiskt inte neka att jag tagit pauser redan fastän jag suttit i max 30 minuter. Men det går lättare då. Jag målade till exempel mina "naglar" vetifan om man kan kalla dem de ens. Men det blev rätt snyggt :)

Om man krossat porslin vart ska man slänga det då?

Världens finaste kille!





Nu har jag precis skrivit brev till mina kusiner också. Min älsklingsplutt Oskis och Amanda får sig varsitt brev, i brist på annat så. Jag menar man blir ju rätt så kraftigt mycket gladare av ett brev än vad man blir av sms...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0