Halv åtta hos mig

Nu tänkte jag vara jättehäftig och lägga upp en bild på min sköna teleforäkning... Men det går inte för sig att lägga upp bilder som man har printat.

Jag har problem! Inte ett utan en hel del. Ingen av dem jag ska köpa julklapp/födelsedagspresent vet vad de önskar sig? Ehm vet jag det då? Nej jag saknar fantasi totalt. Jag ska gå till en affär och köpa till alla där, lätt! Förutom pappas då den ska jag ju köpa i en turkshop. I den turkshopen så sålde de även vattenpipor. Det är något jag verkligen gillar, top noch!! Någon gång i högstadiet ägde jag en sådan och sedan sålde jag den utan att få betalt. Mindre fyndigt kanske! Det är ganska party att ha med sig en sådan när man åker på festival måste jag säga!

Angående festival. Jag har ångest för det också.. Jag vet inte vad jag ska göra iår. Klart man måste åka tredje året i rad egentligen MEN. Kruxet är då med jobb. Jag ska söka på mataffärer och på posten där jag jobbade förra året. Skulle jag få postenjobb känner jag inte att jag kan åka på festival för i somras jobbade jag två veckor sen var jag ledig en vecka för att åka på P&L. Där drabbades jag också utav puss- och kramsjukan så jobbade några veckor sjuk, sedan blev jag ju jättesjuk och fick ligga på sjukan och efter det kom jag hem och var helt utamattad. Så känns sådär halvkul jag var sjukskriven säkert hälften av min jobbtid där. Och det innebär då att jag alltså inte kan köpa biljett förrän jättesent och då är det också jättedyrt. För jobba röven av mig hade varit bra så jag tjänar lite pengar...

Nu kommer ett av mina favvis program, HALV ÅTTA HOS MIG! Yes Yes Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0