Genant

Idag satt vi som vanligt på vårat vanliga lunch och pluggställe. Men stället invaderades av retards så vi fick fly. Jag flydde först för att få täckning så jag kunde ringa och säga jag ville bli hämtad, ultralyx jag vet. Så jag sprang då som sagt upp i förväg. Så kommer Marith och Catrin upp med väldigt crazy miner och sa DU MISSADE NÅTT. Jag trodde ju nått retard gjort bort sig men icke! Tydligen hade de sett skolans snyggaste kille. De värsta var att de tippade på att han gick BIOGEO. Jag ville med se honom och hade velat gå ner. Men jag är väldigt odiskret. Så känner jag mig själv rätt hade jag blushat när jag hittat honom bara för det var honom jag letade efter..

Undra om de finns piller mot blushning? Jag bluschade förut när jag bad läraren om hjälp!? Okej jag tycker han är sexig och han är inte förlovad. Men nej jag tänkte inte på det jag bara blusha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0