Frippe är en bil rikare

Gubben som sålde bilen åkte hit med den sen så körde vi honom till Carlshem. Han bodde sjukt nära mina favvisar Marith och Catrin! Jag och Leksand hälsade på hemma hos Catrin, hon hade verkligen hur fint som hellst och så tutade vi på Marith :)

Efter bilköpet blev det en vansinnesfärd till Ica Maxi där vi shoppade lite. Efter det stod de och försökte få på vindrutetorkarna därbak, utan resultat haha. Så sprang jag ner i källaren och satte på två tvättar 60 tvätt och nu ligger jag i soffan och chillar. Jag håller killarna sysselsatta de är nu i full färd att laga mat :) Frippe tycker jag ändrat dialekt och är åt wanna be norrländska hållet. Sick nu är det mat !!



Killarna kollade under huven, jag satt i bilen..





Jag och Leksand var passiva åskådare



In action



Bilen, jättefin förutom att de är tattigt med tonade bakrutor.



Det snöar, såhär nöjd är jag.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0