Crazy tjej

Idag är jag helcrazy gör två helt ovanliga maträtter. Köttfärssås, äckligt men kände jag var tvungen att göra mig av med de passerade tomaterna. Nu till min crazy maträttt: mosarellafyllda biffar formade som hjärtan. Ibland undrar jag vart jag får allt ifrån.

Vi får nog inte tentaresultatet förräns på måndag, då får vi också reda på om labbarna är godkända. Nog kul väntan.

Och snön den slaskar redan bort, okul. Invigde min mössa idag, dumt gjort svettades i håret så jag såg ut som en uteliggare i håret hela dagen :)

Igår kollade jag på halv 8 hos mig som är ett av de bättre programmen på tv. Pappa ringde och berättade att en av hans ultra-bögbästisar hade haft det hemma hos sig förra veckan så i januari eller februari ska de vara hemma hos Mats i Göteborg. Det ska bli mycket spännande jag har bara träffat honom en gång, pappa brukar mest mmsa bilder...

Posten har inte kommit än, klockan är strax tre. I och för sig så är de reklam idag, men blir endå lite oroglig ifall någon ramlat och dött eller något. Posten är ett jobb som kryllar av tanter och snygga killar. Rätt oväntat jag vet, men jag sommarjobbade ju där i somras så jag vet att det är så. Kryllar av snygga postis-killar runt knutarna här!

Nu hör jag steg i trappan, kanske posten! Jaaaaa :D Idag fick jag Sverigehäftet och reklam,.,...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0