35 minuter kvar

Märks det att jag stenhårt kämpar med att byta ut mitt vokabulär? Mina absoluta favorit ord/meningar används som sagt frekvent utan horribla människor. Så de känns väl sådär halvkul i fall någon tror jag hakat på trenden.. Men icke som Marith sa att det finns bara en av mig och jag är inte riktigt som alla andra. Ganska bra tror jag. Hade jag bara varit mer modig hade jag nog crazat till det totalt med det mesta. Lack/läderfetish? Kanke det kanske haha. Jag hade i alla fall piercat mig under näsan mellan/över läpparna bild nedan:) Men jag gör inte det för mina föräldrar och min morfar hade blivit så besvikna på mig då. Rätt moget resonerat eller? Morfar vet troligtvis inte om min tungpiercing än och mamma och pappa HATAR den. Jag tycker det är rätt sexigt, men de är helt klart snyggare på killar än vad det är på tjejer. Jag är myndig och får göra vad jag vill och jag är sinnes sugen på att göra något men vet inte vad! Det blir i alla fall inget i ansiktet, kanske en till i tungan i så fall. För jag har lovat morfar att inte tatuera mig (han betalade mitt körkort). Men jag drömmer om en tatuerad helarm och en tatuerad nacke asieninspererat såklart.

Söta Hanna Wackfelt på bilden:)



Johanna Friberg, världens bästa frisör! Den ena nygjord på bilden skulle jag tippa på:)






När Frippe och Lexus snokade på mina bilder hittade de den här., Jag känner bara kärleken flöda, jag kommer inte alls ihåg att jag ens lagt in den på datorn. Jävligt charmiga tjejer på Deep i Göteborg, sådär halvnöjda med livet. Camilla du ska bara veta vad jag har för bilder på oss! Hahah  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0