29 November

Någon på facebook hette något med baddare oh my goosh vad sugen jag blev!

Idag började vi med det andra momentet i kemikursen. Ny lärare som lespar något helvetiskt.... Jag kan utan att överdriva säga att jag kanske förstod sisådär 7-10 % av vad han sa på den FÖRSTA föreläsningen. Det känns så himla bra... Efter skolan så satt jag i alla fall med Erik och Emelie, och tro det eller ej men jag fattade litegranna. Jag fattade ganska bra när han förklarade, förstod inte lika mycket nu men men jag ska i alla fall kämpa på lite... Sen helt hux flux när jag kollar på klockan så var den 13,09. Det betydde att jag var 9 min sen till mötet jag bokat med studievägledaren... Men jag fick i alla fall ett kortismöte och sen nytt på fredag. Då ska vi gå igenom vad jag är intresserad av, rätt spännande! Sexolog är mitt drömjobb nr 2 efter Djursjuksköterska då men vågar jag säga det? Haha.

Sen är dagens goda gärning idag att gick ut i den djupa hemska snön och satte upp två talgbollar!



Rätt cool tjej som gick till ICA och köpte potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0