25 November

IDAG ÄR DET CAAAASHFLOW, bästa dagen varje månad med ett undantag. December månad då är 7 den bästa dagen! 12 Dagar tills jag fyller och en dag till kemitentan :) Jag känner ett obehagligt lugn, och jag känner mig själv såpass bra att jag vet att det inte är ett bra tecken. Jag har totalt tappat tron på mig själv.

Men om min kära vän 666, min emo vän kunde ringa upp mig så ska vi kirra biljetter till världens bästa Håkan Hellström. Jag känner kärleken flöda!

Idag var Erik så söt och köpte biljetter till mig och Catrin med till lördagens sittning- Galet festligt! Men jag vet inte vad jag ska ha på mig på fötterna. Mina döda får kan jag ju inte ha och kawasaki * 2 och converse går ju bort. Sick måste till stan i morgon helt enkelt. Gud vad min budget kommer att spåra!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0