21,28

Jag är verkligen helt suverän! Jag åkte "omvägen" hämtade boysen kom rätt direkt utan minsta lilla incident. Så åkte vi den "rätta" vägen hem sen tänkte jag i hemlighet shit vart är jag!? Sen så insåg jag att bussen åker den vägen varje dag så gjorde en vild chansning och tog den vägen och shit vad bra det gick. Vi dunkade jättebra/dålig/gammal musik, gosh vad kul det var. Nästan som att åka med Camilla, men det gick lite fortare bara, var ju såklart tvungen att craza till det´lite!

Jonas hälsar...

Tänk in dig i min sits, ensam med två typ lite lättpåverkade killar. Jag vetifan hur mycket jag kommer få sova i natt, de är redan jobbiga.... Stinker ask-kopp med som Erik skulle sagt.

Nu skulle jag se på Böda Camping men hittar jag det på tv och på tvplaneten.se? Svar nej. Och förra veckans hollywoodfruar kan man se det på kanal5play?

Nu bytte Frippe kanal, nu blir det fight!!!!!!!!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0