19,59

Vetekatten vad jag ska önska mig av till exempel Hanna i födelsedagspresent/julis. Så jag begav mig då in på Lagerhouse's sida. Jag hittade två sjukt söta saker jag ska köpa direkt när det blir cash flow. Eller nej jag ljög, måste vänta tills januari när jag kommer tillbaka upp hit. Kunde såklart inte kopiera bilderna. Men det var i allafall ett 70-tals? inspererat hjärtigt förkläde och en ljusrosa väggklocka. Helt enkelt Något jag verkligen vill ha! Men jag hittade såklart inget jag sökte, något att önska sig.

Nu ska jag gå och lägga mig och plugga tills jag ska sova. Har knappt fått något gjort idag vilket känns allt annat än oväntat. Leksand och Frippe är i alla fall framme i Leksand nu så de skulle basta och dricka öl... Om det endå hände sådana festliga saker i mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0