19,46

Nu har jag suttit ett jäkla tag och gjort två svintighta budgetar. November-december kommer jag gå 291 kronor plus och december-januari hela 400 kronor plus, de pengarna kommer gå oavkortat in på mitt hungriga sparkonto jag inte bör röra :) Jag ska verkligen hålla på detta nu! December-januari blir en billig månad jag skulle fått mycket över om det inte vore så att jag ska åka till Ullis. Men det ska jag så det blir nog en hel del utgifter där då!

Registrerade mitt busskort nu med, sisådär 2 månader efter. Bättre sent än aldrig, blir jag av med det nu så får jag ett nytt.

Om en kvart blir det uppdrag granskning om skönhetsoperationer i Polen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0