19 snart 30 ...

Nu har jag gjort paprikasoppa för ett decennium. Bra värre! Jag har en massa mat hemma i frysen. Ganska tur när man har 1 krona på kontot. Det värsta är i fall jag behöver köpa ett till busskort innan cashflow. Hoppas verkligen inte det, i så fall kostar det hela 90 lömska kronor och är ett vanligt simpelt 10-kort.

Det känns mindre coolt att mitt internet väljer att stänga av sig ungefär 1 gång i minuten bara för jag är busig och laddar ner film.-.. Men lyssnar på denna underbara låten nu så det gör inget :)



Idag fick jag också en födelsedagspresent på posten av Anna. Tack så mycket, idag är det endast 3 veckor det vill säga 21 dagar tills jag fyller 19. Kul och fylla år och få paket mindre kul att jag faktiskt snart är gammal. Nästan så man börjar känna sambo, barn, hus, hund och framförallt jobb. Jag känner ingen 20 hets längre, visst hade det varit jättekul att få handla på systemet själv. Men jag känner att det funkar rätt bra endå faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0