17,22

Jag måste erkänna jag gör vad som hellst för att slippa plugga. Men jag ska plugga innan dagen tar slut, absolut! Nu sitter jag mest och tänker på cashflow, får man lika mycket av CSN i december tro?
Hoppas stenhårt på det i så fall kommer jag väldigt billigt undan på buss och matfronten. Då får jag mer pengar att spendera på Ullis också! Jag ska skriva en tight och vattentät budget. Jag ska inte knäcka den den här gången. Men då gäller det också att ingen kommer och hälsar på mig för då spricker den direkt.

Nu ska jag göra en budget!! Efter det blir det plugg sen kvällsmat och så var denna dagen fulländad. Oväntat nog skjuter jag upp städningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0