17 November

Igårkväll låg jag länge och gjorde två vattenläta budgetar för november och december. Såklart glömde jag att båda min djurfadder grejer är på autogiro, det vill säga att de är avgifter jag har varje månad. Så kommer jag att behöva köpa p-piller... 225 kronor, värsta rånet! 1000 kronor om året, hemma kostade ett paket 25 kr och det blev då 100 kronor om året... Får helt enkelt göra om och göra rätt!

Gå upp sex är rätt hemskt, hellst när man vaknade av att folk sprang i trappan som skadeskjutna älgar klockan 04.45. Det måste varit tidningen men det var fler än en person, 2 kanske!

Enligt mina beräkningar så får jag troligtvis ett paket på posten idag :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0