16,24

Min microdermabrasion ifrån Mary Kay är nu slut. Mindre bra kanske nu när jag inte längre äter någon medicin för/mot min acne. Jag får väl se vad tomten kommer med. Med min äckligt knapra ekonomi så känns 800 kr otroligt dyrt. Det är väldigt små förpackningar visst de är väldigt dryga och håller hur länge som hellst men nej inte 800 kr...



Jag älskar Mary Kays produkter, de är dock alldeles för dyra för mig. Men med tanke på min hud vågar jag inte riskera att köpa någon billig skit. Jag använder dagligen tvätt, fukt, foundation och löspuder ifrån Mary Kay. Jag är nöjd men har sedan 2007 lagt en hel förmögenhet på MK produkter. En utan mina bästa kompisar Anna både hon och hennes mamma Ewa är konsulter. Det är av Ewa jag köpt det mesta. Mary Kay produkter säljs inte i butik utan man kan ha hem en konsult. Det fungerar ungefär som Tupperware-partyn.  http://www.marykay.se/.

Jag skulle powernapa ett tag men insåg att jag bara blir tröttare då. Så nu ska jag ta tag i plugget för sista gången idag!

I skolan idag kom jag på en jobbig grej. Mina nya flores kanske kommer att dö när jag åker hem, de vill nämligen alltid ha det fuktigt. Men mamma sa att de nog klarar sig om jag sätter dem i ett vattenbad. Hoppas det, blomjävlarna kostade ju 140 ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0