16,21

När jag var hos Emma förut insåg jag hur lite jag faktiskt kan... Inte alls skoj. Men en sak som var helvetiskt skoj var att efter jag köpt ett frimärke var säker på att jag hade max 20 kronor kvar så hade jag 1000 något. Jag fick glädjeryck och blev alldeles till mig. Så kollade jag så var det min pluttinuttiga älsklings morfar som satt in 1000 kr. Jag som redan hade fått 1500 av honom denna månaden. Sötmorfar! Och han hade ingen aning om att jag hade så lite pengar (levde på lånad cash). Jag vill inte berätta sånt för det låter då som jag tigger, men sådant ägnar jag mig inte åt. Jag älskar min  morfar, han gjorde verkligen min dag idag. Jag firade med att gå och köpa mat... Så förde jag över 200 kr till festivalspar 250 som jag lånad och ja :) På  torsdag när det är Cash-flow så ska jag betala tillbaka de sista 500 kronorna så är jag skuldfri!! Jag hade lånat av mig själv och när jag gör det är det otroligt sällsynt att jag ens betalar tillbaka men nu ska det bli ändring på det!!

Om 35 minuter så kommer lyxfällan, ett program för mig helt klart! Och sen klockan åtta så kommer mitt nya favvoprogram Ung och bortskämd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0