15 November

Nu ligger jag i sängen och äter choklad i hopp om att bli lite gladare. Jag misslyckades såklart på Statistiken. Asså jag visste om det men det är endå jobbigt att få det svart på vitt. Det är ju extra jobbigt när vet att mina chanser att klara kemin är SMÅ. Sinnessjukt dåligt. Jag har aldrig känt mig/vart så dålig i skolan någonsinn.. Glädjer ju mig (i smyg) att de som misslyckades fick antingen samma poäng som mig eller lägre. Fyfan vad elak jag är, men det är klart jag njuter. Asså jag måste nog göra något ganska drastiskt, jag vet inte men jag måste klara kemin jag MÅSTE klara kemin,. Ska nog gå och plugga nu så får killarna laga mat själva..

Nej nu ska jag gå och hänga mig puss tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0