13 November

Nu snöar det ute, jag fryser och är trött. Min retard-granne började väsnas klockan kvart i åtta så ja då vaknade jag... Tanken idag var att de skulle bli kemi för hela slanten men jag har varit duktig och städat en del och sen hamnade jag vid facebook och snart ska jag börja med lunchen efter det ska jag plugga kemi!!

Krashade just min fina elefant-Mique skål som jag fått i present... Nu är den i tusen bitar.

Om 12 dagar är det cashflow, om 24 dagar fyller jag år och om 39 dagar åker jag hem för då är det jullov. Gosh vad jag längtar efter alla de där händelserna. Jobbigt det där med pengarna bara, kan inte köpa något till mig själv det är ju dags för julklappar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0