12,40

Idag kommer jag nog sitta vid datorn exakt hela dagen, myspys. Kanske kolla lite gossipgirl på det.

Jag pratade just med Erik. Jag hade varit dum mot honom igår. Jag hade sprayat honom i ögonen med hårspray, troligtvis med flit. Har jag en personlighetsstörning tro? Men han sa också att jag hade stått och pratat med en kille så kom Erik och "störde" så killen gick. Då blev jag tydligen lite irri på Erik. Bääst! Tyvärr vet jag inte vem killen var. Va de han jag sedan var med var det inte så spännande men det kan ju ha vart någon annan! Exotiskt! Hade även gjort lite andra rätt onormala saker, hmm? Och ju mer jag analyserar kvällen inser jag att jag inte kommer ihåg så mycket alls ifrån slutet av sittningen - hemma och sov....

Jag funderar på vad jag ska äta till lunch. Jag är konstant hungrig när jag är bakfull fast idag är de värre jag mår mer illa än hungrig, bra! Så jag vetikatten om jag ens orkar göra lunch. Ramlösa funkar för mig!

VAD ÄR DET FÖR JÄVLA CHATT-LJUD PÅ FACE? Nu har jag fått nock!

Ifrån min och Oskars konversation på facebook:

dom ville ju inte bli störda heller
när du låg och skrek i skrevet på mc killen
12:34
HA?
MC KILLRE?
12:34
mm
12:34
VEM?
12:34
du hade ditt huvud mellan hans ben
12:34
EH VA?
12:34
och han började skratta åt dig
och jag skämdes
12:35
varför hade ja de?
asså sånt här vill ja inte veta
12:36
jadu
hur ska jag veta
!
12:36
jag mår dåligt nu
vem fan va han?
12:36
nån random
såklart
mc gubbe
så lad du dig bakåt i soffan
12:37
GUBBE`??
12:37
med huvudet rakt i skrever på han
12:37
EHm
haha
va de meningen?
12:37
det hoppas jag inte
han skrattade ialf
och då fråga du varför, då sa han att du hade huvudet i skrevet på han eller nått
12:37
hahaah. då va de nog inte de haha. inga minnen alls ju. fyfan va pinsamt
12:37
och jag dog lite
12:38
jag trodde inte de va så mkt dumt jag gjort...............

Det med mörk text är jag... SKJUT MIG, SNÄLLA AVRÄTTA MIG NÅGON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0