12 November igen....

Mina favorit ord börjar nu användas frekvent av trashluder över hela Sverige. Nu ska jag byta ut hela mitt vokabulär.... Nog roligt.. Men men man måste tänka frammåt, man måste se ljuset i tunneln. Haha

Men nu till det jag faktiskt hade tänkt berätta om. Jag sitter här själv i soffan med datorn i knäet, förut åt jag fredags tacos själv, gud så mysigt. Efter det så beslutade jag mig för att titta på film. I rymden finns inga känslor har jag velat se ett tag, även tänkt åka och se den på bio- Tacka gud att jag inte betalat en spänn för att se skiten. Asså den får knappt 1,5 stjärnor av mig då 5 är max. Hemskt jätte dålig. Efter ungefär två minuter kände jag att nervbrytet närmade sig. Men visst gillar man att se filmer om r-----s så visst, huvudrollen hade Aspergers syndrom men det kanske finns folk som tycker det är kul att kolla på....

Jag är inte riktigt som alla andra, pratar om mig själv i tredjeperson (något som blivit "inne" helt plötsligt) och har mer energi än de flesta. Men jag har faktiskt inte fått någon diagnos, jag har i och för sig inte ens blivit testad. Men jag tror inte det är så farligt egentligen, jag är bara rätt spec. Känner mig extra spec här uppe också. Majoriteten är rätt sega (TA INTE ILLA UPP JAG <3 VERKLIGEN NORRISAR) det är nog därför jag är en sådan kontrast. För hemma har jag ju alltid känt mig ganska vanlig/tråkig.

Jag HATAR kemi av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0