11,00

Gud vad gott det hade varit med en lussekatt! Men jag orkar inte baka och ICAs är alltid en besvikelse och sen så tänker jag inte gå ut nått mer idag. Jag har tvättid klockan 12, jag orkar verkligen inte. Jag som brukar vara kreativ vid sådana hära tillfällen.- Men icke idag, idag är jag bara kreativ i mitt huvud. Det räcker gott!

Jag känner faktiskt redan nu att jag vill dricka alkohol igen, jag kom och tänka på att jag vill åka på festival med min favorit gullis. Jag menar att vara full 24/7 är rätt skönt, livet liksom flyter på och man fattar inte så mycket. Kollade på hultan och soni bilderna igår. Gash! Asså tänk att man kan vara så äcklig! Men alla var ju sunkiga så det flöt på bättre än vanligt. Jag blir ju som jag har sagt inte raggig när jag är full. Men det blir jag på festival? Kanske för jag har Camilla som brukar fixa ihop mig med folk, kanske. Men på Peace and love hittade jag faktiskt en kille själv. Första gången typ, haha. Men nu kanske den onda trenden är bruten. Nu de två senaste gångerna jag festat har jag endå haft rätt bra flow!

Jag är lite rädd jag kikade in på http://www.tjorns-sparbank.se/index.htm för att kolla på mitt kontoutdrag. Där var det en himlans massa reserverade belopp. Hoppas hoppas hoppas inte jag köpte något med kort igår!

Och åter till sexiness-killen som jag satt med. Jag vet nu vad han heter, hihi. Och han kommer ifrån Boden, sick gash. Det fick jag reda på idag, galet! Carl i tvåan har sedan typ första gången jag träffade honom att han hade en Bodenkille till mig i sin klass. Gash det var han han menade. Gud vilken bra smak han har, siick. Men jag vet inte varför alla vet om min boden-kille fetish!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0