10 november 2010

Jag har 175,25 kr kvar tills den 25e. Jag har då alltså spenderat 10140-200 kr från den 25e :)
Snacka om att jag längtar till CASHFLOW-, Lätt bästa dagen i månaden. Jag vet inte vart fan mina pengar tar vägen? De enda stora utgifterna jag haft denna månaden var ju hyra på tre tusen och sen skor för ett och tre. Men resten då? Jag är hopplös, måste lära mig att sätta gränser!

Mitt liv är så jävla tråkigt och enformigt. Hur kul känns det att skolan är dagens höjdpunkt? Skjut mig. Jag har ju som Martin påpekade överskottsenergi- Jag kan prata och dampa hur mycket som hellst, jag blir bara inte trött. Men hemma har jag ju ingen att reagera av mig på mer än kassakillarna på ICA, haha.

Hur hello nolife är inte detta då: Dagens höjdpunkt var helt klart när jag lagade mat förut. Tycker jag har rätt mycket masterchef i mig må jag säga. Kanske skulle gå i samma matspår som resten av familjen? Nej då hade jag varit ännu tjockare. Men hade varit kul och göra desserter och baka och sånt, det är jag också rätt bra på :)

En till grej som är mindre cool. Jag gör kanske 4-5 rätter i veckan. SAMMA rätter varje jävla vecka, det är inte det jag inte kan något annat. Jag saknar bara insperation. Jag ringer pappa jätteofta och frågar hur man gör saker / om förslag. I förrgår ringde jag och frågade hur man gjorde fiskgratäng. Så igår gjorde jag det, gjorde som man skulle förutom att jag inte orkade göra potatismos-pluppar runt utan tänkte lättare att äta kokt potatis till, så de ska jag äta i morgon :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0