09,36

Jag är sinnessjukt bakfull, tiden börjar ta in sin rätt. Det är väl bara och inse att man inte är 14 år och på topp längre... Jag var på ICA nu.. Jag såg ut som jag gjorde när jag vakna, det vill säga horribelt asäcklig. Jag tänkte de är säkert någon bitchig kassakille what ever, jag är ju där 24/7. Men icke! Idag dagen till ära så var det den söta kassakillen som jag träffar max en gång i månaden. Vilken tur jag har..

Jag hittar inte mina hörlurar. Jag som la dem i ytterfacket i nyktert tillstånd, det betyder att jag använt dem... Så får la köra med mina kittylurar, jiha!

Hittade ett kvitto i min plånbok... Jag hade köpt en drik på Origo?! Jag var bobis på att jag inte köpt något där, men icke! Hitta även ett busskvitto, jag köpte ett 20 kort igår men betala endå med enkelbiljetT? Ja då kan jag ju i allafall läsa av när jag åkte hem.. När jag är full tappar jag mina hjärnceller, de få som finns kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0