STackars mig

Igår tog jag bort ett födelsemärke. Skulle kolla de slutade med att hon tog bort det. Alla som känner mig vet troligtvis att jag är hupokondiker och att när jag har en flisa är det mest synd om mig i hela vägen så nu är de really synd om mig.- Såhär gick elimeneringen till: Hon sprutade tandläkarbedövning breve mitt märke. De tog typ 30 sek och gjorde ont som fan. Så svullna huden under lixom upp. Sen tog hon en äppleurkärnare fast några size mindre och gröper ut det. Jag kan säga att jag blundade då. Så frågade jag om jag fick se... det var ett hål i köttet, så jävla äckligt. Sen sydde hon igen det och så låg födelsemärket + huden runtom i ett provrör, nej jag skojar inte.

Men dramat börjar nu. Jag kan inte röra mig. När jag rör mig rör sig lågiskt nog mina tuttar och fysatan va ont de gör. Jag skulle på "ridläger" idag och fick panik. BH + SPORTBH VAR okej men inte att rida i jag kunde ju inte guppa- Så jag tejpade över, fyfan vad smart jag är !!





Stygnen, horribelt!

Kommentarer
Postat av: Ehsan Momeni

Hej,

Var inne och kikade och tänkte lämna några rader!

Hör av dig, vore trevligt.. =)

2010-05-09 @ 21:38:15
URL: http://www.momeni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0