Söndagen den 9 Maj

Jag har haft en toppenhelg, jag har varit i stallet och haft både teori och lektion för Carola Lind:) Det har varit jättekul/lärorikt! Det kommer nog upp bilder senare :)

Inatt skrev Tommy i min logg att han ville att jag och Camy skulle komma till småland och festa! Jag kan ju inte säga att jag är osugen direktl. Känner ordentlig torka nu så hade varit fruktansvärt roligt och åka någonstans och göra något "crazy". Jag är jättepartysugen. Men snart är det mesta i skolan över och då blir det fest!

I ettan gick jag 15 Augusti- 12 November på Strömma Naturbruksgymnasium. De tog studenten i fredags jag önskar dem all lycka i framtiden! Jag skulle kommit på deras studentfest, men den började inte förrän 23 och jag hade feber och skulle rida klockan 9 dagen efter. Så tyvärr kunde jag inte komma!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0