Röten dag

Det är fan inte ofta jag gråter, några gånger om året inte många alls. Men fan vad jag lipar nu jag är så jävla förbannad på alla. På mitt lilla l-der till lillasyster, min efterblivna hatavegetarianer-pappa, alla äckliga l-uder som inte sköter de som dom ska och sedan säger att de gjort de de kan fan dra åt helvete det är ju dryga 2 veckor kvar idag! Inget går mig till viljes idag, absolut inget alls. Så när jag endå är på mitt emo-depp humör, eller depp är fel ord. Jag är nästan aldrig depp, flyförbannad stämmer bättre in.

Men iallafall när jag är så negativ och vansinnig som nu så tänte jag tanken: vad har jag egentligen som betyder något? Inte mycket alls kom jag på. Jag har helt underbara vänner och rider en underbar häst men mer? Nej det var nog allt. Jag vill flytta långt, långt otroligt långt bort. Umeå hade passat mig perfekt, åka hem så sällan som möljigt. Men de värsta är att min familj kommer ju inte sakna mig ens lite, fast i och för sig jag lär inte sakna dem heller så de går ju jämnt ut. De enda som känns jobbigt med att flytta är att de lär bli väldigt fattigt.

I övermorgon (fredag) kl 8 gör jag sammanfattningsprov i matte C. Får jag G på provet får jag g i kursen om inte blir jag underkänd. Då kommer jag inte in på högskolan och då fuckar allt upp sig totalt. Så för att jag ska kunna flytta och börja om och lyckas med min framtid måste jag klara det. Snacka om att jag känner pressen.

Dagen börjar imorgon kl 8,10 mattestugan sedan blir det friluftsdag med HELA UCT, jippi!!!!!! (var så sjukt ironisk man kan vara)

<3 Till alla som jag älskar <3



Kommentarer
Postat av: Linn

jag kommer sakna dig och jag älskar dig

2010-05-19 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0