Måndagen den 10 maj

IDAG ÄR DET TRE VECKOR OCH TRE DAGAR TILL JAG TAR STUDENTEN (24 DAGAR)! Dock är det så en hel del som ska vara klart innan dess. Det är mest denna veckan sen kommer det förmodligen att lugna ner sig. Då har vi bara det värsta kvar, det stora sammanfattningsprovet i Matte C. Djävulens påfund! Får jag G på provet får jag Godkänt som betyg, misslyckas jag så misslyckas jag med kursen! Misslyckas jag med kursen kan jag inte börja högskolan till hösten, jag känner pressen!

Planer inför sommaren;

  • Jobba på posten
  • peace and love! Men jag vill gärna på en till festival, men vilken!?
  • Sola !!!!
Åka ut och resa hade inte heller varit helt fel, men när då? Och för vilka pengar? Jag kommer inte jobba överdrivet mycket i sommar och har ungefär 8-16 mån-fre, mer än okej!

Nu måste jag klä på mig för att bege mig till min underbara skola och ha Matte, woho



Söt tjej på Ullis



Min vagn till höger, Camys till vänster :)



Här ligger min älskling begraven <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0